Do góry

Jak wybrać firmę do pozycjonowania strony?

Pozycjoner którego wybrać?

1. Jeżeli dostajesz ofertę/odpowiedź od firmy z ceną natychmiast lub w krótkim okresie czasu zacznij się zastanawiać bo prawdopodobnie nie przeanalizowali dokładnie konkurencji.
2. Jeżeli otrzymałeś ofertę „succes fee” na trudne/konkurencyjne frazy (konkurencyjność sam możesz sprawdzić w przybliżeniu patrząc na ilość linków sponsorowanych, cenę za klikniecie, ilość dziennych/miesięcznych zapytań, liczbę zwracanych witryn przez wyszukiwarkę) traktuj to z ostrożnością i pamiętaj – że aby wypozycjonować trudną/konkurencyjną frazę trzeba zrobić bardzo dużo stron/serwisów zapleczowych, a to kosztuje…
3. Jeżeli ktoś daje Ci jakiekolwiek gwarancje miejsca włączaj sobie czerwone światełko
4. Jeżeli nie dostajesz info o niebezpieczeństwach związanych z pozycjonowaniem j/w. Zapytaj …
5. Jeżeli nie dostajesz sugestii co do optymalizacji witryny i możliwych frazach dodatkowych też ostrożnie.
6. Jeżeli nie masz statystyk i firma nie sugeruje, że należy takowe podpiąć j/w.
7. Jeżeli obiecują Ci szybkie efekty, trzymaj się od obiecujących z daleka
8. Jeżeli dostajesz umowę z brakiem możliwości wypowiedzenia bez podania przyczyny, lub masz płacić z góry… itd./itp.

Pamiętaj, że w przypadku oferty succes fee i trudnych fraz firma SEO „kredytuje” zleceniodawcę bo musi: stworzyć wiele serwisów/zaplecza (linkować je) oraz utrzymywać takowe zaplecze, pisać wiele artykułów pozycjonujących oraz dodawać strony (Twoją i zaplecze) do płatnych katalogów tak więc czasami koszty mogą sięgać kilku tyś. miesięcznie.
Dla zobrazowania problemu napisze, że jedna firma oferowała ponad 2 tysiące domen do zagospodarowania aby wbić się w top na pewne frazy, a dla innej firmy zakupiliśmy 150 domen i serwer dedykowany (firma zakupiła dodatkowo 300 domen i dwa dedyki) i sam proces wyciągnięcia jej z filtra trwał ponad 6 miesięcy 😉

Zakres oraz cele usług Pozycjonera

Celem moich usług jest WZROST PRZYCHODÓW ze stron internetowych moich Klientów. Osiągam to przez zwiększenie ilości dobrych użytkowników na stronie, wykorzystując pozycjonowanie, optymalizację i marketing internetowy. Stosuję jedynie bezpieczne metody, co jest bardzo istotne 90 % usługodawców – mimo zapewnień – nie realizuje wytycznych Google pracując dla Państwa!

Wiele firm i osób nie zdaje sobie sprawy, że nie wystarczy posiadać własnej strony, aby zawojować internet. Tak naprawdę liczy się pozycja w wyszukiwarkach na odpowiednie słowa kluczowe.

Proszę wyobrazić sobie, że Państwa strona jest na pierwszym miejscu w Google, Onet, WP, Interii i innych wyszukiwarkach. O ile procent zwiększyłby się ruch na Państwa stronie? Prawdopodobnie o kilkaset, a może nawet kilka tysięcy procent!

A dzięki dobrze dobranym frazom – są to osobyzainteresowane Państwa produktami i usługami.

Dzięki pozycjonowaniu Państwa firma może znajdować się w wyszukiwarkach wyżej niż strony firmowe największych przedsiębiorstw w kraju z danej branży.

Ile kosztuje pozycjonowanie?

Koszty pozycjonowania uzależnione są przede wszystkim od popularności słów kluczowych, na które chcemy pozycjonować stronę. Im większa jest popularność słowa kluczowego, tym więcej firm pozycjonuje swoje strony na to słowo, a co za tym idzie, ciężej uzyskać wysoką pozycję i koszty pozycjonowania są wyższe. Tak więc kilkukrotnie wyższe będą koszty pozycjonowania dla słowa kluczowego „samochody”, od pozycjonowania na słowo kluczowe „audi A8”. Każdorazowo należy przeprowadzić analizę Państwa witryny i ustalonych fraz.

Jestem wiarygodnym partnerem

Współpracowałem z czołowymi graczami rynku m.in. z wieloma znanymi portalami i markami z wielu branż – prowadzącymi różnorodne firmy produkcyjne i usługowe.

Author avatar
Wojciech Hadała
https://hadalawojciech.pl
Na bieżąco śledzę trendy w SEO (optymalizacji pod kątem wyszukiwarek internetowych) i pozycjonowaniu (link building), ale interesuję się również social mediami, marketingiem dla urządzeń mobilnych oraz SXO (Search Engine Experience). Codziennie przekonuję się o tym, że praca może łączyć się z pasją, stając się tym samym ciekawym i pełnym wyzwań sposobem na życie.Teoria? Bardziej cenię sobie praktykę i wysoką efektywność działań. Dzięki doświadczeniu łączę w odpowiednich proporcjach SEO, User Experience oraz Web Performance, spełniając oczekiwania użytkowników poszukujących w sieci Twojego produktu lub usług.Więcej o posiadanych kwalifikacjach, certyfikatach i doświadczeniu dowiesz się na stronie O mnie. Szukasz wiedzy, inspiracji lub masz chwilę wolną i chcesz coś poczytać? Zapraszam na mój blog. Potrzebujesz pomocy lub porady w zakresie SEO / Link Building? Po prostu skontaktuj się ze mną.Polecam się do kontaktu w kwestiach technicznych oraz przy wytycznych do rozbudowy serwisu.

Zostaw komentarz, będę wdzięczny

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Używam plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość serwisu.