Do góry

Analityka internetowa – Zwiększ rentowność ruchu

Optymalne wykorzystanie ruchu i kampanii reklamowych jest priorytetem każdej witryny, która chce dobrze konwertować.

W coraz bardziej konkurencyjnym świecie internetowym, gdzie każde wydana złotówka jest ważna, przedsiębiorca musi wyraźnie wiedzieć, kiedy prowadzone przez niego kampanie są rentowne, i otworzyć oczy na znaczenie ruchu, który próbuje monetyzować dla swojej strony internetowej.

Jak działa usługa WebAnalytics?

Oprócz monitorowania ruchu i kilku wskaźników, takich jak współczynnik odrzuceń, Google Analytics jest bardzo potężnym narzędziem do śledzenia konwersji i źródeł ruchu z których pochodzą.

Studiuj i analizuj swoją witrynę

Pierwsze spotkanie ma na celu zbadanie Twojej witryny, firmy i wspólne ustalenie potrzeb i niezbędnych informacji. Możesz wyjaśnić mi specjaliście od marketingu swoje pożądane oczekiwania i wizję.

Konfiguracja

Niezbędne konfiguracje są przeprowadzane na stronie, aby poprawnie zebrać odpowiednie dane.

Spersonalizowany raport

Następnie otrzymasz spersonalizowany raport zawierający dane, ale także analizę i deszyfrowanie danych przez naszego Analityka danych.

Jakie dane pozwolą Ci zyskać na ruchu?

Dane dostępne w Google Analytics jest bardzo wiele i mogą Ci pomóc w podjęciu wielu decyzji:

  • Zarządzaj budżetami reklamowymi , wiedząc jasno, która kampania jest opłacalna, czy nie
  • Dowiedz się więcej o użytkownikach i dowiedz się , jak skierować wiadomość, aby lepiej ją przekształcić w leada
  • Dowiedz się, które części Twojej witryny są mniej czytane lub odwiedzane, aby poprawić je w pierwszej kolejności
  • Śledź i optymalizuj ścieżkę konwersji oraz zwiększ współczynnik konwersji witryny.

Dzięki wszystkim danym i statystykom -Analityka danych będzie twoim sprzymierzeńcem w analizie i podejmowaniu decyzji dotyczących Twojej firmy. Ulepszenie tunelu konwersji poprzez testowanie A / B i śledzenie danych e-commerce w Google Analytics to wszystkie ścieżki, które Twoja witryna będzie musiała rozwinąć.

Jakiego rodzaju wsparcie zapewnia WebAnalytics?

SEOwiec to także analityk danych, zobaczmy więc razem, jakie są ważne elementy dla Twojej firmy (dane demograficzne dotyczące odwiedzających, monitorowanie celów konwersji, dane reklamowe, wizyty między kilkoma witrynami), a następnie odpowiednio je skonfigurujmy.

Dzięki, wysyłanym raportom statystycznym, będziesz miał dla każdej danych dokładną i jasną analizę, która pozwoli ci dokładniej zrozumieć wszystkie dostarczone informacje.

Skontaktuj się ze mną w celu umówienia spotkania i bezpłatnego audytu potencjału Twojej witryny z pomocą analizy ruchu Google Analytics.

Author avatar
Wojciech Hadała
https://hadalawojciech.pl
Na bieżąco śledzę trendy w SEO (optymalizacji pod kątem wyszukiwarek internetowych) i pozycjonowaniu (link building), ale interesuję się również social mediami, marketingiem dla urządzeń mobilnych oraz SXO (Search Engine Experience). Codziennie przekonuję się o tym, że praca może łączyć się z pasją, stając się tym samym ciekawym i pełnym wyzwań sposobem na życie.Teoria? Bardziej cenię sobie praktykę i wysoką efektywność działań. Dzięki doświadczeniu łączę w odpowiednich proporcjach SEO, User Experience oraz Web Performance, spełniając oczekiwania użytkowników poszukujących w sieci Twojego produktu lub usług.Więcej o posiadanych kwalifikacjach, certyfikatach i doświadczeniu dowiesz się na stronie O mnie Szukasz wiedzy, inspiracji lub masz chwilę wolną i chcesz coś poczytać? Zapraszam na mój blog Potrzebujesz pomocy lub porady w zakresie SEO / Link Building? Po prostu skontaktuj się ze mnąPolecam się do kontaktu jeśli ktoś ma jakiś problem chętnie pomogę, w kwestiach technicznych oprogramowań E-commerce, CMS. Wykonuję rzetelne audyty z nakierowaniem na plan jaki ktoś chce osiągnąć.

Zostaw komentarz, będę wdzięczny

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Używam plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość serwisu.