Optymalne wykorzystanie ruchu i kampanii reklamowych jest priorytetem każdej witryny, która chce dobrze konwertować.
W coraz bardziej konkurencyjnym świecie internetowym, gdzie każde wydana złotówka jest ważna, przedsiębiorca musi wyraźnie wiedzieć, kiedy prowadzone przez niego kampanie są rentowne, i otworzyć oczy na znaczenie ruchu, który próbuje monetyzować dla swojej strony internetowej.
Jak działa usługa WebAnalytics?
Oprócz monitorowania ruchu i kilku wskaźników, takich jak współczynnik odrzuceń, Google Analytics jest bardzo potężnym narzędziem do śledzenia konwersji i źródeł ruchu z których pochodzą.
Jakie dane pozwolą Ci zyskać na ruchu?
Dane dostępne w Google Analytics jest bardzo wiele i mogą Ci pomóc w podjęciu wielu decyzji:
- Zarządzaj budżetami reklamowymi , wiedząc jasno, która kampania jest opłacalna, czy nie
- Dowiedz się więcej o użytkownikach i dowiedz się , jak skierować wiadomość, aby lepiej ją przekształcić w leada
- Dowiedz się, które części Twojej witryny są mniej czytane lub odwiedzane, aby poprawić je w pierwszej kolejności
- Śledź i optymalizuj ścieżkę konwersji oraz zwiększ współczynnik konwersji witryny.
Dzięki wszystkim danym i statystykom -Analityka danych będzie twoim sprzymierzeńcem w analizie i podejmowaniu decyzji dotyczących Twojej firmy. Ulepszenie tunelu konwersji poprzez testowanie A / B i śledzenie danych e-commerce w Google Analytics to wszystkie ścieżki, które Twoja witryna będzie musiała rozwinąć.
Jakiego rodzaju wsparcie zapewnia WebAnalytics?
SEOwiec to także analityk danych, zobaczmy więc razem, jakie są ważne elementy dla Twojej firmy (dane demograficzne dotyczące odwiedzających, monitorowanie celów konwersji, dane reklamowe, wizyty między kilkoma witrynami), a następnie odpowiednio je skonfigurujmy.
Dzięki, wysyłanym raportom statystycznym, będziesz miał dla każdej danych dokładną i jasną analizę, która pozwoli ci dokładniej zrozumieć wszystkie dostarczone informacje.
Skontaktuj się ze mną w celu umówienia spotkania i bezpłatnego audytu potencjału Twojej witryny z pomocą analizy ruchu Google Analytics.