Do góry

Audyt widoczności konkurencji w wyszukiwarce Google.pl

Dlaczego tutaj trafiłeś/łaś? Powodów może być kilka:

  • Szukasz pomocy lub porady jak skutecznie budować swój wizerunek w wyszukiwarce. Nie chcesz działać po omacku i bez pomysłu
  • Wpisujesz nazwę swojej firmy a w wynikach nie ma żadnego odnośnika do Twojej strony lub, co gorsza, jest odnośnik do strony konkurencji
  • Wpisujesz swoje nazwisko a w wynikach znajdujesz link do strony sąsiada
  • Chcesz wiedzieć jak Twoja firma wygląda w wyszukiwarce
  • Chcesz zbadać zachowania Twojej grupy docelowej
  • Chcesz sprawdzić czy Facebook faktycznie jest takim świetnym narzędziem oraz ile firm z Twojej branży już tam jest i co robi. Nie chcesz przecież być wtórny?
  • Chcesz budować wizerunek eksperta dla siebie lub swojej firmy i nie wiesz jak się do tego zabrać
  • Chcesz zbadać co konkurencja robi, a czego nie robi w zakresie działań pr. Nie chcesz popełnić jej błędów i, co najważniejsze, chcesz wykorzystać to, czego ona nie wykorzystała

Cieszę się niezmiernie że jesteś tutaj, bo chcesz zaplanować działania PR w oparciu o solidną analizę, a nie o utarte rozwiązania dedykowane wszystkim.

UWAGA : chętnie nawiążemy doradzę osobie zajmującej się działaniami Public Relation w Twojej firmie. Opracowując dla Ciebie profesjonalny raporty z widoczności w sieci domeny lub brandu, które są doskonałym materiałem niezbędnym w planowaniu strategii dla działań długofalowych związanych z promocją w sieci – czyli tzw. pozycjonowaniem stron internetowych.

Czym jest zatem widoczność w sieci i jakie korzyści mogą z niej wypłynąć?

Audyty widoczności firmy w Google

Nie wystarczy być w Internecie. Trzeba w nim być w przemyślany, a nie w przypadkowy sposób. Zobacz jak Twoją firmę widzą inni.

Wpisz w wyszukiwarkę: nazwa firmy + opinie

Google 

I co? Podobają Ci się wyniki?
Jak sądzisz, co pomyśli sobie o Twojej firmie potencjalny klient, partner biznesowy, pracownik? Czy będzie zadowolony lub nawet dumny ze współpracy z Tobą?

Zleć nam audyt wyników wyszukiwania Google dla fraz związanych z nazwą Twojej firmy. Zawsze możesz być bardziej zadowolony.

Co sprawdzimy?

Czy twoja strona wyświetla się na frazy związane z nazwą firmy na pierwszych pozycjach, czy też zajmuje odległe pozycje dając miejsce konkurencji

Czy w wynikach znajdują się publikacje na temat Twojej firmy, czy też nie ma nic ciekawego na Twój temat

Czy o Twojej firmie się pisze na forach lub grupach skupiających Twoich potencjalnych klientów, pracowników, partnerów biznesowych. I, przede wszystkim JAK SIĘ PISZE – dobrze czy źle. Przecież chciałbyś to wiedzieć

Co dostaniesz?

Szczegółowy raport widoczności twojej firmy w 50 pierwszych wynikach Google.

Raport zawierać będzie analizę zebranych danych wraz z podsumowaniem i poradą specjalisty w kwestii dalszych działań. Będziesz wiedział jak zacząć lub jak kontynuować budowanie wizerunku swojej firmy w wyszukiwarce i poza nią. Pamiętaj: działaj w przemyślany sposób. To, co dobre dla innych nie musi się sprawdzić u Ciebie.

Pamiętaj – W Polsce 96% użytkowników Internetu korzysta z Google. Codziennie sprawdzają, pytają i szukają opinii.

Audyt marki w social mediach

Audyt widoczności marki lub produktu w Google.pl

Chcesz wiedzieć jak produkty Twojej firmy są postrzegane przez internautów? Internauci bardzo lubią się dzielić opiniami na temat marek i ich produktów.

Wpisz w wyszukiwarkę: nazwa produktu, który produkujesz, dystrybuujesz, sprzedajesz + opinie

Google
nazwa produktu opinie

Google

Zleć audyt wyników wyszukiwania Google dla fraz związanych z produktem Twojej firmy. Zawsze możesz być bardziej zadowolony.

Co sprawdzimy?

Czy twoja strona produktowa lub podstrona wyświetla się na frazy związane z nazwą firmy na pierwszych pozycjach, czy też zajmuje odległe pozycje dając miejsce konkurencji

Czy w wynikach znajdują się publikacje na temat produktu/marki

Czy o marce/produkcie pisze się na forach lub grupach skupiających Twoich potencjalnych klientów, pracowników, partnerów biznesowych. I, przede wszystkim JAK SIĘ PISZE – dobrze czy źle.
Przecież chciałbyś to wiedzieć.

Co dostaniesz?

Szczegółowy raport widoczności twojej firmy w 50 pierwszych wynikach Google. Raport zawierać będzie analizę zebranych danych wraz z podsumowaniem i poradą specjalisty w kwestii dalszych działań. Będziesz wiedział jak zacząć lub jak kontynuować budowanie wizerunku swojej firmy w wyszukiwarce i poza nią. Pamiętaj: działaj w przemyślany sposób. To co dobre dla innych nie musi się sprawdzić u Ciebie.

Pamiętaj – W Polsce 96% użytkowników Internetu korzysta z Google. Codziennie sprawdzają, pytają i szukają opinii.

Daj się zobaczyć. Nie ignoruj znaczenia wyszukiwarki. Wyślij zapytanie i zleć nam audyt widoczności produktu/marki w wyszukiwarce.

Budowanie wizerunku eksperta

Jeżeli na wizerunku eksperta budujesz popularność swoją i swojego biznesu pamiętaj, by faktycznie być ekspertem. Pamiętaj, aby wychodzić naprzeciw potrzebom swojego targetu. Nie wiesz jakie to potrzeby? Wyślij zapytanie i zleć nam audyt aktywności swojej grupy docelowej na forach i grupach. Dostaniesz najczęściej zadawane pytania, najczęściej poruszaną tematykę oraz informację czy Twoja konkurencja już tam jest.

Zlecenia audytu to pierwszy krok na drodze do świadomego budowania wizerunku eksperta.

Audyty Employer Branding w Internecie

Audyty Employer Branding w Internecie

Czy wiesz, że 80% kandydatów do pracy, szuka informacji o pracodawcy na jego stronie WWW? Czy masz jasność, że pracownicy często wymieniają się spostrzeżeniami na temat firmy i warunków pracy w Internecie? Czy wiesz że spora grupa kandydatów do pracy rezygnuje z wysłania aplikacji do firmy, która ma złą opinię w Internecie a w firmach, które mają negatywną opinię wśród pracowników jest wyższa rotacja?

Chcesz prowadzić skuteczne działania Employer Brandingowe?

Sprawdź jak Twoja firma prezentuje się w Internecie jako pracodawca

Google – nazwa firmy praca opinie

Google

Zleć audyt Employer Branding Twojej firmy

Co sprawdzimy?

Czy Twoja zakładka kariery odpowiada najnowszym trendom Employer Brandingu

Jak wygląda opinia na temat pracy w twojej firmie w Internecie? Czy przeważają dobre, czy złe opinie i czego dotyczą, jakie słabe i mocne strony pracy w Twojej firmie dostrzegają pracownicy Sprawdzimy czy publikowane przez Twoich pracowników opinie nie rujnują Twojego wizerunku na rynku pracy? Czy prowadzone przez Ciebie działania EB i CSR rzeczywiście przekładają się na lepszy wizerunek Twojej firmy jako pracodawcy?

Co dostaniesz?

Szczegółowy raport opisujący Twój wizerunek jako pracodawcy we wszystkich narzędziach Internetu (strona www, zakładka kariera, social media, WOMM, Media Relations)

Audyt SEO

Poprawnie zbudowana strona internetowa to jeden z ważniejszych elementów budowania biznesu w Internecie. Powinna być przyjazna zarówno użytkownikom, jak i wyszukiwarce.

Wyślij zapytanie i zleć Audyt SEO swojej strony internetowej.

Oprócz audytu strony dostaniesz od nas propozycję najbardziej optymalnych fraz kluczowych do pozycjonowania, czy też do wykorzystania w kampanii linków sponsorowanych. Dopytamy Cię oczywiście kilka rzeczy, aby lista fraz była jak najbardziej trafna.

Jeżeli chcesz możemy przyjechać do Ciebie i porozmawiać o sposobach promowania serwisu w wyszukiwarce. Rozmowa jest zawsze lepsza.

Miejsca Google – tworzenie map Google dla firm

Promocja serwisu w mediach społecznościowych – FACEBOOK

Świat oszalał na punkcie Facebooka. Zastanów się ile dostałeś ostatnio ofert założenia konta w tym serwisie, poprowadzenia funpage’a, wykupienia reklamy.

Facebook – 500 milionów userów

Kuszące, prawda? Ale czy opłacalne? Czy faktycznie twoja firma znajdzie klientów na Facebooku? Czy producent dywanów, kiełbasy lub śrubek ma szansę znaleźć odbiorów i faktycznych fanów na FB? Czy tak można wesprzeć budowanie Twojego wizerunku? Czy jako jedyny reprezentujesz swoją branżę, czy też Twój funpage będzie konkurował z dziesiątkami innych, prowadzonych według szablonu stron fanowskich?

Author avatar
Wojciech Hadała
https://hadalawojciech.pl
Na bieżąco śledzę trendy w SEO (optymalizacji pod kątem wyszukiwarek internetowych) i pozycjonowaniu (link building), ale interesuję się również social mediami, marketingiem dla urządzeń mobilnych oraz SXO (Search Engine Experience). Codziennie przekonuję się o tym, że praca może łączyć się z pasją, stając się tym samym ciekawym i pełnym wyzwań sposobem na życie.Teoria? Bardziej cenię sobie praktykę i wysoką efektywność działań. Dzięki doświadczeniu łączę w odpowiednich proporcjach SEO, User Experience oraz Web Performance, spełniając oczekiwania użytkowników poszukujących w sieci Twojego produktu lub usług.Więcej o posiadanych kwalifikacjach, certyfikatach i doświadczeniu dowiesz się na stronie O mnie. Szukasz wiedzy, inspiracji lub masz chwilę wolną i chcesz coś poczytać? Zapraszam na mój blog. Potrzebujesz pomocy lub porady w zakresie SEO / Link Building? Po prostu skontaktuj się ze mną.Polecam się do kontaktu w kwestiach technicznych oraz przy wytycznych do rozbudowy serwisu.

Zostaw komentarz, będę wdzięczny

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Używam plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość serwisu.