Marketing szeptany, czyli jak wyszeptać klienta?
Buzz marketing, czyli marketing szeptany, to coraz bardziej popularna forma reklamy oraz sposób na budowanie pozytywnego PR w sieci. Posługują się nim firmy, które chcą poprawić…
CzytajSzybkie odpowiedzi bezpośrednio w wyszukiwarce czyli (PAA): pierwsze kroki Google do pomocy
Google uruchomił już jakiś czas temu w swojej amerykańskiej wersji, funkcji swojej wyszukiwarki o nazwie „Ludzie pytają” lub PAA. Ta nowa funkcja może za…
CzytajJak zoptymalizować plik Robots.txt pod kątem SEO?
Czym jest dziwnie brzmiący nazwą plik…? Robots.txt – oznacza plik w formacie tekstowym, który pozwala webmasterowi lub administratorowi strony wskazać robotom (zwanym także robotom…
CzytajJak samemu wykonać audyt strony i czy warto
Audyt SEO to usługa pozwalająca sprawdzić serwis internetowy pod kątem wyszukiwarek wskazując elementy wymagające optymalizacji, która w długim okresie poprawi widoczność w rankingach. Audyt SEO…
Czytaj