Do góry

SEO

Wojciech Hadała
Opublikowany przez Wojciech Hadała
28 października 2020

Marketing szeptany, czyli jak wyszeptać klienta?

Buzz marketing, czyli marketing szeptany, to coraz bardziej popularna forma reklamy oraz sposób na budowanie pozytywnego PR w sieci. Posługują się nim firmy, które chcą poprawić…

Czytaj
Wojciech Hadała
Opublikowany przez Wojciech Hadała
3 maja 2020

Szybkie odpowiedzi bezpośrednio w wyszukiwarce czyli (PAA): pierwsze kroki Google do pomocy

Google uruchomił już jakiś czas temu w swojej amerykańskiej wersji, funkcji swojej wyszukiwarki o nazwie „Ludzie pytają” lub PAA. Ta nowa funkcja może za…

Czytaj
Wojciech Hadała
Opublikowany przez Wojciech Hadała
3 maja 2020

Jak zoptymalizować plik Robots.txt pod kątem SEO?

Czym jest dziwnie brzmiący nazwą plik…? Robots.txt – oznacza  plik w formacie tekstowym,  który pozwala webmasterowi lub administratorowi strony wskazać robotom (zwanym także robotom…

Czytaj
Wojciech Hadała
Opublikowany przez Wojciech Hadała
1 maja 2020

Jak samemu wykonać audyt strony i czy warto

Audyt SEO to usługa pozwalająca sprawdzić serwis internetowy pod kątem wyszukiwarek wskazując elementy wymagające optymalizacji, która w długim okresie poprawi widoczność w rankingach. Audyt SEO…

Czytaj
Używam plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość serwisu.