Do góry

Blog

Wojciech Hadała
Opublikowany przez Wojciech Hadała
2 listopada 2020

✍️ Tworzenie treści na stronę 📝 Copywriting cennik najlepszych treści ✏️

Wykonywanie zawodu copywritera jest całkiem przyjemne, oczywiście pod warunkiem, że zlecenia są interesujące i ktokolwiek czyta stworzoną treść. Działa to niejako w dwie strony….

Czytaj
Wojciech Hadała
Opublikowany przez Wojciech Hadała
2 listopada 2020

10 najpopularniejszych czcionek do użycia na stronie 📋 TOP10 👍 web fontów

Web fonty Ulepszenia wprowadzone w standardach przeglądarek internetowych oraz wsparcie reguły CSS @font-face zapoczątkowało nową erę projektowania oraz typografii stron www. Ograniczenia narzucane przez…

Czytaj
Wojciech Hadała
Opublikowany przez Wojciech Hadała
28 października 2020

Email marketing dla salonu kosmetycznego - spamtrap

Każda osoba interesująca się w jakimkolwiek stopniu marketingiem wie, że email marketing jest nieocenionym narzędziem w każdym biznesie internetowym. Narzędzie to stosują również na…

Czytaj
Wojciech Hadała
Opublikowany przez Wojciech Hadała
28 października 2020

Email marketing - personalizacja i dynamiczne treści

Czy warto personalizować wiadomości? Odpowiem przewrotnie – co do zasady TAK. Wprawdzie są przypadki, w których personalizacja nie przynosi wielu dodatkowych korzyści, a jedynie…

Czytaj
Wojciech Hadała
Opublikowany przez Wojciech Hadała
28 października 2020

Email marketing, który system wybrać?

Jaki system do email marketingu jest najlepszy? Na rynku są dziesiątki albo nawet setki platform do email marketingu. Od rozwiązań bardzo prostych po prawdziwe…

Czytaj
Wojciech Hadała
Opublikowany przez Wojciech Hadała
28 października 2020

Single czy double opt-in czyli o potwierdzaniu adresu słów kilka

O czym mowa? Zanim przejdziemy do rozważań przypominających odwieczny spór o wyższości Świąt Bożego Narodzenia nad Świętami Wielkiej Nocy i na odwrót, przypomnijmy sobie…

Czytaj
Wojciech Hadała
Opublikowany przez Wojciech Hadała
28 października 2020

Marketing szeptany, czyli jak wyszeptać klienta?

Buzz marketing, czyli marketing szeptany, to coraz bardziej popularna forma reklamy oraz sposób na budowanie pozytywnego PR w sieci. Posługują się nim firmy, które chcą poprawić…

Czytaj
Wojciech Hadała
Opublikowany przez Wojciech Hadała
28 października 2020

Alfabet marketingu społecznościowego

A jak aplikacje facebookowe… Przydatne narzędzia, które służą do promowania produktów, zdobywania list adresowych i mailowych. Doskonałym narzędziem są także aplikacje konkursowe, dzięki którym, można…

Czytaj
Wojciech Hadała
Opublikowany przez Wojciech Hadała
3 maja 2020

Google BERT: nowa aktualizacja od Google

Wszechświat SEO jest zawirowany. W Google coś ruszr pojawia sie coś nowego. Przy najmniejszej okazji menedżerowie najpotężniejszych wyszukiwarek na świecie zwracają uwagę opinii publicznej…

Czytaj
Wojciech Hadała
Opublikowany przez Wojciech Hadała
3 maja 2020

Szybkie odpowiedzi bezpośrednio w wyszukiwarce czyli (PAA): pierwsze kroki Google do pomocy

Google uruchomił już jakiś czas temu w swojej amerykańskiej wersji, funkcji swojej wyszukiwarki o nazwie „Ludzie pytają” lub PAA. Ta nowa funkcja może za…

Czytaj
Wojciech Hadała
Opublikowany przez Wojciech Hadała
3 maja 2020

Jak zoptymalizować plik Robots.txt pod kątem SEO?

Czym jest dziwnie brzmiący nazwą plik…? Robots.txt – oznacza  plik w formacie tekstowym,  który pozwala webmasterowi lub administratorowi strony wskazać robotom (zwanym także robotom…

Czytaj
Wojciech Hadała
Opublikowany przez Wojciech Hadała
3 maja 2020

Analityka internetowa - Zwiększ rentowność ruchu

Optymalne wykorzystanie ruchu i kampanii reklamowych jest priorytetem każdej witryny, która chce dobrze konwertować. W coraz bardziej konkurencyjnym świecie internetowym, gdzie każde wydana złotówka…

Czytaj
Wojciech Hadała
Opublikowany przez Wojciech Hadała
3 maja 2020

Fake news - nowa zmora wyszukiwarki Google

Prezentowanie coraz bardziej trafnych wyników użytkownikom to wół roboczy Google. W tym celu pod koniec kwietnia wyszukiwarka ogłosiła uruchomienie projektu „Project Owl”. Jego celem? Walcz…

Czytaj
Wojciech Hadała
Opublikowany przez Wojciech Hadała
2 maja 2020

5 Mitów na temat marketingu: przychodzącego (Inbound marketingu) oraz content marketingu

Każdy uwielbia piękne historie, opowieści czy mitologię. Czasami prawie chcemy w nie uwierzyć. Ale w marketingu przychodzącym i content marketingu istnieją przekonania, z którymi musimy walczyć. Ponieważ…

Czytaj
Wojciech Hadała
Opublikowany przez Wojciech Hadała
1 maja 2020

Jak samemu wykonać audyt strony i czy warto

Audyt SEO to usługa pozwalająca sprawdzić serwis internetowy pod kątem wyszukiwarek wskazując elementy wymagające optymalizacji, która w długim okresie poprawi widoczność w rankingach. Audyt SEO…

Czytaj
Wojciech Hadała
Opublikowany przez Wojciech Hadała
5 lipca 2019

Optymalizacja serwisu budowlanego w tematyce kamienia naturalnego - skalite-kamien.pl - Case Study

Optymalizacja serwisu budowlanego nie jest taka trudną sztuką. Najważniejsze w pracach nad optymalizacją strony oraz samym pozycjonowaniem jej jest wiedza oraz skrupulatność w działaniu….

Czytaj
Loading
Używam plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość serwisu.